عاشقان گل‌های پیونی، این گل‌ها را هم دوست خواهند داشت!
نوشته شده توسط : زهرا عباسی

گل صدتومانی دست نیافتنی. برای مدت کوتاهی در اینجا است و نه برای مدت طولانی (آه!). اگر نمی‌توانید تا فصل گل پیونی صبر کنید، اینجا ده تا از گل‌های مورد علاقه ما که شبیه گل صدتومانی هستند آورده شده‌اند تا در خارج از فصل، نیازتان به گل را برطرف کنند.

میخک‌ها

آن‌ها به‌خاطر این‌که به عنوان گل‌های "پُرکننده" شناخته می‌شوند، شهرت بدی دارند، اما اگر واقعاً به آن‌ها توجه کنید، میخک‌ها بسیار زیبا هستند – به‌ویژه اگر نوع پُرپَر و نرم‌تری را انتخاب کنید. گلبرگ‌های چین‌خورده و موج‌دار آن‌ها ما را به یاد گل‌های صدتومانی می‌اندازد، اما برخلاف گل‌های صدتومانی، میخک‌ها مقرون به‌صرفه هستند و مدت طولانی‌تری دوام می‌آورند.

راهنمای مراقبت از گل میخک

آلاله‌

برای کسانی که نمی‌توانند تا فصل گل صدتومانی صبر کنند، آلاله‌ها که گلی در اوایل بهار هستند، انتخاب مناسبی هستند. گلبرگ‌های پر و حجیم آن‌ها باعث می‌شود که به راحتی با گل‌های صدتومانی اشتباه گرفته شوند، اما در دسته‌ گل‌ها آن‌قدر چشمگیر نیستند. آن‌ها را به عنوان خویشاوند ظریف‌تر گل صدتومانی در نظر بگیرید.

رزهای باغی

با چیدمان تقریباً کروی گلبرگ‌هایشان، رزهای باغی جایگزین ایده‌آلی برای گل‌های صدتومانی هستند. همچنین صدها نوع در هر رنگی وجود دارند و علاوه بر این، بوی بسیار خوشی هم دارند.

شقایق‌

گلبرگ‌های نرم شقایق‌ها در دسته‌گل همان تأثیر گل‌های صدتومانی را دارند. آن‌ها به‌طور همزمان خیره‌کننده و زیبا هستند.

کاملیا

اگر با دقت نگاه نمی‌کردید، ممکن بود یک کاملیا را به عنوان یک گل صدتومانی اشتباه بگیرید. مشابه در حجم و رنگ (و زیبایی)، مزیت کاملیاها این است که دیر به گل می‌نشینند، بنابراین وقتی فصل گل صدتومانی به پایان می‌رسد، آن‌ها یک جایگزین مناسب هستند.

بگونیا

گلبرگ‌های پُرپَر و موج‌دار زیبا و رنگارنگ به معنای این است که بگونیاها مطمئناً می‌توانند در زمینه نمایش و تأثیر با گل صدتومانی رقابت کنند. آن‌ها همچنین به هر نوع رنگی یافت می‌شوند، که به هر دسته‌گلی شادابی اضافه می‌کنند.

کوکب

زیبایی کوکب‌ها همانند گل‌های صدتومانی، رنگ و بافت را به دسته‌گل‌ها می‌آورند. علاوه بر این، آن‌ها به همه اشکال و اندازه‌ها نیز می‌باشند. به طور مناسب، فصل دالیا با انتهای فصل گل صدتومانی همپوشانی دارد و تا زمانی که اولین یخبندان می‌آید، که معمولاً در اواخر اکتبر تا نیمه‌ی آن است، ادامه می‌یابد.

راهنمای مراقبت از گل کوکب

لاله‌های دوتایی

ما درباره لاله‌های دوگل حرف می‌زنیم. دو برابر گلبرگ، دو برابر تأثیر. یک جایگزین چشمگیر برای گل صدتومانی، این گل‌ها شیک و پفی هستند.





:: برچسب‌ها: گل پیونی , خرید گل لاله , خرید گل میخک , انگور ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 خرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: